واکنش قلعه نویی به جدایی Ùˆ قهر ساموئل

واکنش قلعه نویی به جدایی و قهر ساموئل




 

 


واکنش قلعه نویی به جدایی و قهر ساموئل


تاریخ : شنبه ،
30 آذر 1392

قلعه‌نويي از باشگاه استقلال خواسته است درصورت ادامه قهر ساموئل اجازه دهد اين بازيکن از جمع آبي‌پوشان جدا شود، هرچند که به اين بازيکن نياز دارد.


جي‌لويد ساموئل، هافبک دفاعي استقلال که به دليل طلب مالي از باشگاه استقلال مدتي است در تمرينات اين تيم حاضر نمي‌شود، به تازگي به اين باشگاه اعلام کرده درصورتي که قرار باشد مطالباتش را دريافت نکند، بهتر است برگه تسويه حسابش را به او بدهند.

به نقل از ايسنا، امير قلعه‌نويي در واکنش به رفتار ساموئل به باشگاه اعلام کرده که اگر قرار باشد هر بازيکني به دليل مطالبات مالي‌اش از تيم قهر کند، برقراري نظم و انضباط در استقلال که مي‌خواهد در آسيا و ايران موفق باشد سخت مي‌شود. او گفته که در اين باشگاه همه طلب دارند و قهر کردن براي مسائل مالي آن هم براي مدت طولاني به هيچ وجه پذيرفتني نيست.

امير قلعه‌نويي البته هيچ گاه نگفته که ساموئل را نمي‌خواهد اما اعلام کرده اگر قرار است اين روند ادامه يابد و اين بازيکن به دليل مسائل مالي به تمرين نيايد، بهتر است به باشگاه مراجعه کند و از جمع آبي‌پوشان جدا شود. اين درحالي است که يکي از معاونان اين باشگاه با وجود اين اظهارات قلعه‌نويي تلاش زيادي براي حفظ اين هافبک دفاعي در استقلال دارد.

قهر ساموئل به خاطر مسائل مالي براي چندمين بار اتفاق مي افتد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل